Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
Szczegóły w załącznikach:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na sukcesywną dostawę paliw.
Szczegóły w załącznikach
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych - tankowanie pojazdów „Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. przez stację paliw Wykonawcy w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej. 2) Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa w roku 2021: Część I Olej napędowy – ilość 120 000 litrów Część II Benzyna bezołowiowa 15 000 litrów
II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09132100-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 31.01.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 roku poz. 1843) i inne obowiązujące w zakresie określonym w umowie przepisy prawne. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy a). Stwierdzenia, że okoliczności związane z COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiający niezwłocznie wzajemnie będą się informować o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotu umowy, jeżeli taki wpływ wystąpi lub może wystąpić, potwierdzając ten wpływ odpowiednim oświadczeniem lub dokumentami. b). Zmian, których nie można było przewidzieć lub zapobiec w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w całości lub w części przy zachowaniu należytej staranności. c). Zmian postanowień umowy, które są nieistotne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa oleju napędowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 120 000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.01.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości 15 000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.01.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na "Sukcesywną dostawę mięsa i wędlin do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie obejmuje dostawę: Mięsa i wędliny, zgodnie z załącznikiem do postępowania – wykaz zapotrzebowania
II.5) Główny kod CPV: 15110000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15131130-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: a). Stwierdzenia, że okoliczności związane z COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy. W takim przypadku Wykonawca i Zamawiający niezwłocznie wzajemnie będą się informować o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotu umowy, jeżeli taki wpływ wystąpi lub może wystąpić, potwierdzając ten wpływ odpowiednim oświadczeniem lub dokumentami. b). Zmian, których nie można było przewidzieć lub zapobiec w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w całości lub w części przy zachowaniu należytej staranności. c). Zmian postanowień umowy, które są nieistotne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na sukcesywną dostawę paliw.
Szczegóły w załącznikach
Zakład Gosapodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziałau w przetargu nieograniczonym na usługę polegą na
"Zagospodarowaniu komunalnych odpadów ulegających biodegradacji (bioodpadów o kodzie 20 02 01) w okresie od lipca 2020 r. do 31.12.2020 r".
Szczegóły w załącznikach:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na "Przebudowę i rozbudowę Oczyszczalni ścieków w Otorowie".
UWAGA!
Termin składania ofert: 16.03.2020 r. g. 10:00
W załącznikach umieszczono:
- zapytania i odpowiedzi do postępowania,
- zmianę ogłoszenia,
- poprawiony przedmiar technologiczny o poz. 111 i 112
- Zamieszczono kolejne odpowiedzi na zapytania 09.03.2020 r.
12.03.2020 r. Dodano odpowiedzi na zapytania oraz umieszczono zmianę ogłoszenia.
- Poprawiono odpowiedzi z dnia 12.03.2020 r. !
Załączniki:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na Dostawę fabrycznie nowej śmieciarki .
Szczegóły w załącznikach
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na PN 2/2020 Budowa Punktu Tymczasowego Magazynowania Odpadów (Stacji Przeładunkowej) w m. Piotrkówko - Etap II.
Załączniki:
W ZWIĄZKU Z LICZNYMI ZAPYTANIAMI, TERMIN SKŁADANIA OFERT ZOSTAJE PRZEDŁUŻONY DO 21.02.2020 R.
GODZINA BEZ ZMIAN!
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na sukcesywną dostawę paliw płynnych.
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o., zaprasza do wzięci udziału w przetargu nieograniczonym na Usługi Ratownictwa Wodnego dla Krytej Pływalni w Szamotułach przy ul. Sportowej 6
Szczegóły znajdziecie Państwo w załącznikach.
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej Pływalni w Szamotułach, ul. Sportowa 6 w zakresie: a) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie b) Poziom górny c) - basen pływacki o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,4 do 1,8 m) z 6 torami pływackimi; d) - 1 wanna jaccuzi; e) Poziom dolny f) - basen rekreacyjny o głębokości od 1,4 m do 1,8 m wraz ze sztuczną rzeką; g) - zewnętrzne i wewnętrzne bicze wodne oraz podwodny gejzer; h) - wylot rury zjazdowej wraz z hamownią; Szczegóły w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
II.5) Główny kod CPV: 75250000-3
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-15 lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę siedziby, zmianę formy prawnej itp. b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmianę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem zachowania uprawnień wymaganych w niniejszym zamówieniu. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 7 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy aneksu podpisanego przez obydwie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Otorowie”
Termin składania ofert 18.12.2019 r.
Szczegóły w załącznikach:
Przedmiar Robót ( 2019-11-29 859.37 KB)
RB Otorowo Projekty ( 2019-11-29 37.83 MB)
Rysunki ( 2019-11-29 11.01 MB)
Tom I - PZT ( 2019-11-29 4.64 MB)
Tom III-1 Architektura ( 2019-11-29 13.99 MB)
Tom III-3 Projekt rozbiórkowy ( 2019-11-29 8 MB)
Tom VII - branża drogowa ( 2019-11-29 2.25 MB)
Dzień dobry,
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na zagospodarowanie odpadów biodegradowalnych.
Szczegóły w załącznikach
Dzień dobry,
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych.
Szczegóły w załącznikach
„Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach” Sp. z o.o.
zaprasza do złożenia ofert na: awaryjna naprawa wieży ciśnień w Szamotułach, z zastrzeżeniem, iż postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 t.j.) — Postępowanie PROWADZONE jest PONIŻEJ WARTOŚCI O KTÓREJ MOWA W ARTA pkt 8 USTAWY PZP. $11. Przedmiot zamówienia : awaryjna naprawa wieży ciśnień w Szamotułach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. $12. W celu przygotowania prawidłowej oferty zalecana jest wizja lokalna. $13. Termin realizacji zamówienia: od 31 stycznia 2021 r. $14. Warunki płatności 14 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury. $15. Miejsce i termin złożenia oferty i ich forma e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. bądź w formie tradycyjnej, w zalakowanej kopercie na adres siedziby. 7.01.2021 r. do godz. 10:00 $16. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. $17. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. $18. Wymaganych w ofercie dokumentów i oświadczeń: formularz oferty, KRS bądź wpis do ewidencji działalności gospodarczej $19. Kryterium wyboru oferty: 100% cena $110. Sposób porozumiewania się z wykonawcami: droga mailowa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania także w przypadku złożenia przez Wykonawców oferty spełniającej kryteria wynikające z niniejszego zapytania.
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na "Odbiór, transport i zagospodarowanie przeterminowanych leków".
Szczegóły w załącznikach.
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę " Pieczywo do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę " Win i alkoholi do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę " Napoje kawa herbata do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę " owoców i warzyw do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę " Przypraw do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę " Magazynu suchego do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę "Nabiału do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę " Produktów mrożonych do Hotelu Maraton".
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zapraszam do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę środków ochrony indywidualnej.
Szczegóły w załącznikach.
"Zakłąd Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na usługę ochrony osób i mienia Spółki.
Szczegóły w załączniku.
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym na sukcesywną dostawę worków do selektywnej zbiórki odpadów.
Szczegóły w załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (odpad o kodzie 19 08 05) z Oczyszczalni Ścieków w Otorowie (gmina Szamotuły), metodą odzysku R 3 kompostowanie w ilości około 150 Mg.
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasz do wizęcia udziału w przetargu nieograniczonym sektorowym na usługi pocztowe.
Szczegóły znajdziecie Państwo w załączniku.
Termin składania ofert: 24.03.2021 r. godz. 10:00
Hasła zabezpieczające ofertę przed niepożądanym otwarciem należy przesyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
od dnia 24.03.2021 r. od godz. 10:01 do dnia 24.03.2021 r. do godz. 10:30
Wszelkie zapytania prosimy kierować na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od prowadzenia postępowania bez podania przyczyny.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym sektorowym na wymianę sieci kanalizacji sanitarnej pod torami kolejowymi.
Szczegóły w załacznikach.
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wizęcia udziału z przetargu nieograniczonym sektorowym na Transport i zagospodarowanie na cele rolnicze ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wizęcia udziału z przetargu nieograniczonym sektorowym na transport, zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych - proces R3
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym sektorowym na modernizację Przepompowni ścieków w Pamiątkowie.
Prosimy o zapoznanie się z dokumentacją i dokonanie wizji lokalnej, celem prawidłowego przygotowania oferty.
Szczegóły w załącznikach
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym sektorowym na sukcesywną dostawę armatury wodociągowej.
Szanowni Państwo, poprawiono Formuarz nr 1 - armatura wodociągowa poz. 66. - 24.03.2020 r.
Załączniki:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym sektorowym na sukcesywną dostawę materiałów budowlano - montażowych.
Załączniki:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" zaprasza do wzięcia udzialu w przetargu nieograniczonym sektorowym na: Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (odpad o kodzie 19 08 05) z Oczyszczalni Ścieków w Szamotułach przy ul. Nowowiejskiego metodą odzysku R 3 - kompostowanie w ilości około 1500 Mg. +/- 50%
Załączniki:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na transport i zagospodarowanie na cele rolnicze (proces R10) ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (odpad o kodzie 19 08 05) z Oczyszczalni Ścieków w Szamotułach przy ul. Nowowiejskiego w ilości około 3000 Mg. +/- 25%
Szanowni Państwo została poprawiona SIWZ i Formularz. (usunięte zostały zapisy o aktualnej decyzji na zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 na cele rolnicze wydana na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku )
Termin składania ofert bez zmian 20.02.2020 r. godz. 10:00
Załączniki:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. za[rasza do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym sektorowym na "Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków w Szamotułach".
Szczegóły w załącznikach:
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału z zapytaniu ofertowym sektorowym na sykcesywną dostawę hurtową koagulantu PIX 113.
Szczegóły w załącznikach.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. za;prasza do wzięcia udziału w zapytaniu ofertowym sektorowym na dostawę koagulantu hurt i detal.
Szczegoly w załącznikach:
PROTOKÓŁ Z POSTĘPOWANIA/UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Dotyczy: zamówienia na „Dostawa hurtowa koagulantu PIX 113”
ZO/S/26/2019
„Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach” Sp. z o.o. informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu braku ofert.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.,
zaprasza do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu.
Szczegóły w załączniku.
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o. zapraszaq do wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym sektorowym na Transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (odpad o kodzie 19 08 05).
Szczegóły w załacznikach.
"Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 14
64-500 Szamotuły
NIP 787-20-81-332
Regon 301298601
KRS 0000351612
Tel. (+48) 61 292 18 29
faks: (+48) 61 292 18 57
Email: sekretariat@zgkszamotuly.pl
Pokaż mapę
Albert Einstein
Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi i zdradliwi. Przede wszystkim to jednak tylko woda.
Hermann Hesse
Większość ludzi nie chce pływać, dopóki nie nauczy się pływania. Czy to nie dowcipne? Oczywiście, że nie chcą pływać! Urodzili się przecież dla ziemi, nie dla wody. I oczywiście nie chcą myśleć, gdyż stworzeni zostali do życia, a nie do myślenia! Tak, a kto myśli i któż z myślenia czyni sprawę najważniejszą, ten wprawdzie może w tej dziadzienie zajść daleko, ale taki człowiek zamienił ziemię na wodę i musi kiedyś utonąć.
Wiktor Hugo
Ścieki to sumienie miasta.(...) Kupa śmieci ma tę zaletę, że nie kłamie. Ściek jest wynikiem. Mówi wszystko. Ta szczerość nieczystości podoba się nam i działa kojąco na duszę. Kiedy przez całe życie człowiek musi oglądać wielkopańskie miny, jakie stroją racje stanu, świętość przysięgi, mądrość polityczna, sprawiedliwość ludzka, uczciwość zawodowa, koniunkturalna niezłomność zasad, nieprzekupne togi – doznaje ulgi wchodząc do kanału i widząc błoto, które jest na swoim miejscu.
Georg Christoph Lichtenberg
- Szkoda, że nie jest grzechem pić wodę - powiedział pewien Włoch. - Tak świetnie by smakowała.
Emil Cioran
Na tym świecie nie znam nic bardziej tajemniczego od wody.
Fryderyk Nietzsche
[...] kto pomiędzy ludźmi chce zachować czystość, niechaj umie myć się i brudną wodą.
Éric-Emmanuel Schmitt
Wielcy podróżnicy mówią, że kiedy człowiekowi bardzo chce się pić, a brakuje wody, powinien sobie przypomnieć ten pierwszy raz, kiedy pił. To jest jedyna metoda na pokonanie pustyni.
Władysław Grzeszczyk
Człowiek jest kroplą w morzu życia - i tylko tym się różni od kropli wody, że zdaje sobie z tego sprawę.
Julian Tuwim
Rzuć szczęściarza do wody, a wypłynie z rybą w zębach.
Andrzej Sapkowski
Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą.
Stephen King
Miłość nie leci z kranu jak woda, nie możesz jej odkręcać i zakręcać, kiedy tylko zechcesz.
Oscar Wilde
Wszyscy leżymy w rynsztoku. Ale niektórzy z nas sięgają po gwiazdy.
Zbigniew Herbert
Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd. Z prądem płyną śmieci.
Terry Pratchett
Przez setki lat ludzie wierzyli, iż jaszczurki w studni dowodzą, że woda jest świeża i zdatna do picia. I przez cały ten czas ani razu nie zadali sobie pytania, gdzie właściwie jaszczurki chodzą do toalety.
Johann Wolfgang Goethe
Nie wszędzie, gdzie jest woda, muszą być żaby; ale gdzie słychać żaby, tam jest woda.
Lew Tołstoj
Ludzie są jak rzeki.
Woda we wszystkich jednakowa, ale rzeka może być wąska, bystra, szeroka, spokojna, leniwa, ciemna, mętna, czysta. Tak samo jest z ludźmi.
Stanisław Jerzy Lec
Gdy woda sięga twych ust, nie martw się, że nie nadaje się do picia.